2/05/2017

SHORT STRUGGLE







SPODNIE - KLIK

Mam na sobie spodnie z Zaful, top z Zary i welurową bluzę z Bershki.
Ta sesja zalega w moim komputerze od dawna i miała nie ujrzeć nawet światła dziennego, ale przyznaję, że brak jej zamienniczki skłonił mnie do zmiany decyzji. Niech to będzie dla was zestaw rzeczy, które chcę w przyszłości pokazać wam w inny, lepszy sposób. Poza tym dawno nie zaglądałam tu z czymś tak prostym i szczerze mówiąc rozpierała mnie przez to duma. Jestem zadowolona z ostatnich, może i nieregularnych, postów. Kilka przejażdżek po mieście i krótkich, a jakże efektownych sesji i powstały zadowalające mnie notki. Mam nadzieję, że będzie tutaj takich więcej!
Spodnie od Zaful w naszywane kwiaty proszą się o sesje, jednak pogoda za oknem jeszcze na to nie pozwala. Zdecydowanie nie mogę doczekać się wiosny. To samo tyczy się pudrowej bluzy, bomberki z weluru, której kolor bardzo wyróżnia się na tle mojej szafy. W głowie mam już mnóstwo pomysłów na odsłonę tych nowych zakupowych zdobyczy. Teraz tylko czekać na kolejne sesję. Życzę wam produktywnego tygodnia i leniwej końcówki niedzieli, do następnego!

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

19 komentarzy:

  1. Te spodnie z naszywkami to zdecydowanie najlepszy trend 2017 roku! :D

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają teraz kwiatowe wzory na spodniach i sama na jakieś poluję! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj spodnie niesamowicie oryginalne, zdjecia z nimi z całą pewnością wyjdą znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spodnie :D Oryginalne i teraz stały się bardzo modne ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy! Bluza i spodnie zawladnely moim sercem 💕
    Olivkv.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy! Bluza i spodnie zawladnely moim sercem 💕
    Olivkv.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, a twoja uroda przyznam szczerze powala na kolana, jesteś śliczna :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest przepiękna! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twój styl i poraz kolejny zachwyciłaś mnie stylizacją!
    Spodnie wyglądają genialnie. :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są genialne! Bardzo podobają mi się takie naszywane wzory na ubrania! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mega są te spodnie ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tez juz chcialabym wiosne:/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza i śliczne zdjęcia, też czekam już na wiosnę!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2017/02/nowa-seria-diy-z-red-lipstick-monster.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!
    Mega jest ta bluza!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetne i niezwykle klimatyczne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie w kwiaty to coś nad czego kupnem zastanawiam się ostatnio najczęściej! Piękne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia, bardzo mi się podobają.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.