2/23/2017

STOP BEING SO PERFECT





Nie ma co się oszukiwać, XXI wiek dąży do perfekcji. Nie chodzi jedynie o wygląd. Pragniemy być idealni w każdej dziedzinie - w nauce, sporcie, dążymy do najwyższej liczby followersów na instagramie czy posiadania najmodniejszej playlisty na spotify'u. Wydaje nam się, że jeśli uda się tego wszystkiego dokonać, to osiągniemy pełne szczęście. Niestety tutaj popełniamy błąd. Jesteśmy tak skonstruowani, że ciągle za czymś gonimy. Nigdy nie będziemy w pełni szczęśliwymi, bo za nowym iphonem 7, pojawi się kolejny. Pragniemy stać się ideałami, wzorami m.in. w internecie. Sami posiadamy swoje autorytety - sprawiają one wrażenie w pełni szczęśliwych i chcemy być tacy jak oni. Codziennie rano wybieramy idealny outfit, robimy idealny makijaż, układamy idealnie włosy i dodajemy na snapchat'a idealne selfie, po to żeby zacząć kolejny idealnie zaplanowany dzień. Do czego zmierzam? Co gdybyśmy jednego dnia zapomnieli o umyciu głowy, nie zdążyli nałożyć pełnego makijażu? Dzień zamieniłby się w prawdziwy koszmar, czyż nie? Chodzimy jak w zegarku - planujemy, realizujemy, cieszymy się sukcesem - to jest nasza bezpieczna strefa. Znacie śmiałków, którzy sięgnęli poza nią? Zastanawialiście się, jak to jest żyć spontanicznie, tak jak oni? Sama chciałabym wiedzieć i doświadczyć pełnej swobody i beztroski. Jestem źle skonstruowana albo może zbyt dobrze. Więc jak to jest z tym perfekcjonizmem? Jak skończyłby się dzień niezgodny z planem w kalendarzu? Do odważnych świat należy.

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

14 komentarzy:

  1. Spontaniczność jest niesamowita, jednak u mnie to się nie sprawdza. Jestem perfekcjonistką, która musi mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Wczesne, poranne wstawanie, śniadanie, pełny makijaż - i tak przez cały tydzień. Być może wpadłam w pewien rodzaj monotonii, ale jest to dla mnie właśnie taka bezpieczna strefa. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak naprawdę nic nie planuję i wszystko robię spontanicznie. Może dlatego większości rzeczy nie chce mi się robić... Ale czasem warto sobie zrobić trochę przerwy od planowania i bycia perfekcyjnym, i pójść w gdzieś w dresach, i w związanych włosach.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię mieć dopięte wszytsko na ostatni guzik. Jestem stety albo niestety perfekcjinistka i spontanicznosc to u mnie rzadkość. Pisałam nawet o czyms podobnym posty na moim blogu,hahaJestem też super odpowiedzialna więc czasem chce po prstu być NIEODPOWIEDZIALNA. Pozdrawiam!
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkowitą rację! ten wiek dązy tylko do perfeckji :/ Co jest smutne...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rzadko kiedy jestem spontaniczna
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo, jak dziewczyny wyżej-nie przepadam wychodzić poza swój "grafik". Bardzo rzadko, kiedy bywam spontaniczna, wolę mieć wszystko zaplanowane :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Niestety w tych czasach jest wielki wyścig szczurów... nie tylko w internecie ;/. Ja uwielbiam nowe wyzwania i spontaniczne rzeczy <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje w 100%. Jestem perfekcjonistka ale czesto pozwalam sobie na odrobine szaleństwa, spontaniczosci:D Jak raz pojdziemy bez makijażu i w nieumytych wlosach do szkoły to swiat sie nie zawali ! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje w 100%. Jestem perfekcjonistka ale czesto pozwalam sobie na odrobine szaleństwa, spontaniczosci:D Jak raz pojdziemy bez makijażu i w nieumytych wlosach do szkoły to swiat sie nie zawali ! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja muszę dodać, że jesteś tak piękną i fotogeniczną osobą - że szok!:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście jest tak, jak napisałaś.
    I w sumie to jest straszne.
    Nie wyobrażam sobie jaki poziom perfekcji będzie za 10 lat.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie w życiu powinno być trochę spontaniczności - to ona nadaje tej magii i tego uroku :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt z nas nie jest idealny i nie ma powodu, żeby to ukrywać, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.