3/19/2017

HELLO, ARE U THERE?








BLUZA Z SIATKI - KLIK

Od dwóch dni mam zezwolenie na pójście do kina na nową część Grey'a i mogę oglądać te wszystkie filmy sensacyjne z krwawymi scenami. Chociaż w Stanach mówi się "Sweet 16", ja trochę inaczej kojarzę ukończenie 16 urodzin. Oczywiście, że powyżej wymienione "uprawnienia" są ironiczne, bo nie znam osoby, która rzeczywiście przestrzegałaby filmowych progów wiekowych. Kiedyś amerykańskie seriale stworzyły we mnie wyjątkowo obszerne pojęcie 16 urodzin. Wydawało mi się, że chodzi tu o wielką imprezę z setką znajomych, ale chyba się przeliczyłam, bo spędziłam je w najbliższym gronie i mogę zaliczyć je do najlepszych w moim życiu. 17.03.2017 - ten dzień (weekend) mimo deszczu mogę dodać do listy ulubionych dni w tym roku. Chciałabym podziękować wszystkim za wspaniałe życzenia, za niesamowicie trafione prezenty i obecność, bo bez was nic by się nie odbyło!
Na koniec kilka zdań o stylizacji. Głównym elementem jest dzisiaj bluza z siatki (?), sama nie wiem jak ją nazwać, jednak jestem pewna, że będzie hitem 'zbliżających się wakacji', co nie wyklucza jej z sezonu wiosennego. Wiecie co najbardziej w niej lubię? To, że na cokolwiek jej nie założę, to za każdym razem będzie wyglądała inaczej i odmieni każdą najprostszą stylizację. Zaskoczyła mnie też jakość bluzy, która została wybrana dość szybko i spontanicznie. Bałam się, że nieprzemyślane zamówienie to złe zamówienie, jednak tym razem okazało się być strzałem w dziesiątkę. Założyłam do niej niezastąpione elementy garderoby - ramoneskę i spodnie typu mom jeans. Pod spodem mam bluzkę, która większości moich znajomych kojarzy się z typem t-shirt'a z reklamy, jednak ja jestem zakochana w dawnej kolekcji Zary, która wypuściła jaskrawe, proste koszulki z nadrukami. Może jeszcze wyhaczycie taką na ostatnich przecenach? Warto spróbować. Jak wam się podoba całość?
Na koniec proszę o urodzinowego klika wyżej, dziękuję z góry :)

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

12 komentarzy:

  1. Świetna ta bluza z siatki, jak i cała stylizacja!!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jeansy sa cudne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdym wpisem coraz bardziej zakochuje sie w Twoim blogu 💕
    Wszystkiego Najlepszego !!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Mega klimatycznie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego ;D! Super stylizacja!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL
    MÓJ NOWY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ja niestety dopiero w grudnio będę obchodzić swoje 16 urodziny :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny świetny outfit! Spóźnione, ale szczere- wszystkiego najlepszego i ogromnych blogowych sukcesów!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione życzenia! Super wyglądasz :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! :)
    Spóźnionego wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja!!
    Pozdrawiam!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle jest coś co mnie zaskakuje, też mi sie wydaje, że ten element z siatki będzie hitem.
    Oglądając amerykańskie filmy nigdy nie mogłam się doczekać 13-tki i 16-tki, a nie było jakos wybuchowo, lecz rodzinnie i raczej sam wiek bardzo nie zmieniał mojego zycia :D


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również kiedy naoglądam się amerykańskich filmów odnoszę takie wrażenie co do 16 urodzin. Moje zbliżają się wielkimi krokami, może ktoś zechce urządzić mi stuosobową imprezę? :D
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.