3/01/2017

WASHING MACHINE EDITORIAL








T-SHIRT - KLIK

Dłuższy czas zastanawiałam się nad dodaniem tej sesji. Miałam nawet w planach nową. Ostatnio zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu edytoriali modowych. Te prestiżowe sesje do magazynów wydają się często kontrowersyjne, dziwne, ale ja właśnie to w nich uwielbiam. Im miejsce bardziej absurdalne - tym lepiej. Jeśli chodzi o zdjęcia z pralkami, to zapewne wiele z was kojarzy takowe z tych typowych amerykańskich instagram'ów. Przyznaje, że zawsze mi się podobały, lubiłam ich klimat, przykuwały oko przy przeglądaniu tumblr'a czy pinterest'a. Jeśli chodzi o ten typ sesji, to nigdy jakoś nie próbowałam, rezerwowałam je dla domów mody i wielkich marek. "Nie ma na to miejsca w blogsferze" - myślałam. Mimo to doszłam do wniosku, że poruszając się w takich ramach, nigdy nie pokażę tu nic nowego. Nie mam ochoty na sesję w lesie czy na polu. Może niektórym wyda się to zbyt ekscentryczne i przesadzone, ale niech stracę - mi się podoba. Cieszę się, że zdecydowałam się na odwagę. Jeszcze tylko kliknę przycisk - opublikuj - i satysfakcja będzie przeogromna. Nie bójcie się próbować nowych rzeczy, ufajcie swoim pomysłom i dajcie się ponieść inspiracji. Co o tym myślicie? Chcielibyście zobaczyć coś więcej?
Na zakończenie kilka słów o samej stylizacji. Zależało mi na tym, żeby była bardziej codzienna i nadająca się na dzisiejszą pogodę. Często zimą cierpimy na monotonię w naszej szafie i już nie możemy się doczekać wyciągnięcia lżejszych t-shirt'ów. Dlaczego by więc nie założyć takowej luźnej koszulki z nadrukiem/naszywką na standardowy golf? Przecież kiedyś to królowało w przedszkolu. Przenieśmy się czasem do przeszłości i spróbujmy czegoś nowego :)
Chciałabym bardzo prosić o kliknięcie w link, postaram się odwdzięczyć w miarę możliwości, dziękuję.

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

12 komentarzy:

  1. Inna sesja, ale za to bardzo efektowna! Podziwiam Cię za kreatywność, tak dalej!

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są bardzo ciekawe. Przykuwają uwagę!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie właśnie o to chodzi w modowych blogach - o kreatywność. Twoja sesja jest świetna, o wiele lepsza niż kolejne zdjęcia właśnie w lesie czy w polu. A i stylizacja jest oryginalna w przeciwieństwie do tego, co widzi się na wspomnianych blogach. Jestem zachwycona, oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze robisz cos nowego !! Liczy się kreatywnosc a nie co pomysla inni :))
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. T-shirt jest super, ale sesja nie jest innowacyjna. Pare lat temu Honey miała fotki na pralce na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ...trochę mnie tu nie było ! Jak zwykle świetnie wyglądasz trzymaj tak dalej ! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! :o Nigdy nie wpadłybyśmy na zrobienie zdjęć w łazience :o Brawo! Masz bardzo ładną buzie taka poważna, jak modelka! <3 Super, będziemy tutaj częściej. Oby tak dalej, buziaki ;*
    Pozdrawiają: Bliźniaczki z bloga Agssymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, ale super sesja, mega pomysł z tą łazienką :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog i to, co piszesz. Zdjęcia inne niż wszystkie i w tym wszystkim genialne!
    Obserwuję

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście coś nowego, tego jeszcze nie widziałam!
    Kojarzy mi się towszystko z latami 80 tymi :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknłam w link! Fajnie, że w blogosferze pokazujesz cos nowego! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tą sesją, ma świetny klimat, a zdjęcia wyszły cudowne!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.