3/04/2017

WAYS TO WEAR LACE TOP 1









KORONKOWY TOP - KLIK

PŁASZCZ - KLIK

SKÓRZANY PLECAK - KLIK

CHOCKER - KLIK

Ostatnie zakupy w zagranicznych sklepach, takich jak Shein, Zaful czy Sammy Dress naprawdę niesamowicie się udały. Rzeczy przyszły dokładnie takie, jak je sobie wyobrażałam. Głównym ogniwem tej stylizacji jest koronkowy top, który w ostatnich czasach jest hitem w połączeniu z białą koszulką pod spodem. Uważam, że ten trend jest bardzo trafny, ale tym razem chciałam pokazać wam go w inny sposób, a może nawet na dwa, trzy sposoby? W każdym razie wiąże się z tym nowa seria, która ma za zadanie przedstawić wam różne możliwości ubierania poszczególnych części garderoby. Sama zawsze lubiłam oglądać podobne rozwiązania. Dzięki temu jedna koszulka może być częścią wielu outfit'ów! 
Wracając do całej stylizacji to na koronkowy top narzuciłam oversize'ową koszulę (mam nadzieję pokazać wam ją wkrótce w całości) i znany wam płaszczyk (nareszcie pogoda pozwala na to, żeby go nosić). Postawiłam tym razem na warstwy, które zawsze bardzo lubiłam i które dają nam możliwości do zabawy z modą. Do tego dla rozluźnienia spodnie mom jeans i klasyczne czarne botki. Nie mogę zapomnieć o prześlicznym chockerze i (moim ulubionym) skórzanym plecaku od SammyDress. Skoro już o tym mowa, to wszystkim fankom chocker'ów chciałabym polecić firmy, takie jak właśnie SammyDress lub Zaful. Dostaniecie je tam za grosze w dużych kompletach, taki jak ten w linku powyżej. Kontynuując jakiekolwiek akcesoria są w tych firmach naprawdę atrakcyjne, np. od dłuższego czasu marzył mi się skórzany plecak, a ten jest idealny; to samo mogę powiedzieć o torebce, którą również mam od nich i którą zabieram na wszystkie zakupy czy wyjazdy do kina...
Przyznaję dzisiaj mniej przemyśleń, a dużo o ciuchach, ale przecież 'co za dużo. to nie zdrowo', więc jestem zadowolona. A wam jak podoba się stylizacja? Czekacie już na kolejną wersję?
Zostaw kilka kliknięć, a chętnie się odwdzięczę :)

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

10 komentarzy:

  1. Płaszcz bardzo mi sie podoba! Mam bardzo podobną bluzkę ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Twoje zdjęcia <3

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygladasz !! Ja chyba jednak skusze sie na płaszcz z chinskiej stronki :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie - genialne rozwiązanie, wygląda super! Oczywiście poklikałam :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz!!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.