3/11/2017

WAYS TO WEAR LACE TOP 2











KORONKOWY TOP - KLIK

CHOCKER - KLIK

Po powyższej sesji, mogę z premedytacją stwierdzić, że wiatr to największy wróg blogerów. W ciągu minuty wyglądasz, co najmniej, jakbyś wstała z łóżka w poniedziałkowy poranek. Co zrobić jednak, jeśli wiatr współgra ze słońcem, o które ostatnio bardzo trudno? Staram się wykorzystać każdy promień i nie mogę się doczekać, kiedy taka pogoda się utrwali!
Przechodząc do tematu, dzisiaj znowu mamy do czynienia z koronkowym topem, który na pierwszy rzut oka łapie się do kręgu letniej garderoby. Wszystkie, jednak zdajemy sobie sprawę, że zmienił on swoje pierwotne zastosowanie i dzisiaj zakładamy go na t-shirty, czy golfy. Ostatnio pokazałam wam go w odsłonie z białą koszulą, płaszczem i dżinsami. Dzisiaj przeszłą pora na prześwitującą/tiulową bluzkę, która zdecydowanie dodaje klimatu i świetnie działa na wiele prostych stylizacji. Do tego, ostatnio zapomniane brązowe spodnie na gumkę i ramoneska. Co do detali, to postawiłam na ulubioną biżuterię - chocker i kolczyki koła. Całość jest w ciemnych barwach, ale za to z charakterem. Co myślicie? Która ze stylizacji to wasz ulubieniec i dlaczego? Podzielcie się opiniami w komentarzach, chętnie poczytam!

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

21 komentarzy:

  1. Obie stylizacje z koronkowym topem podobają mi się. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah co do wiatru masz rację :D Uwielbiam topy, bluzki itp z koronkami tak bardzo mi się podobają, po za tym spodnie mają świetny kolor <3 Super wyglądasz! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) Ten wiatr to rzeczywiście koszmar :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko kurtka jakoś nie w moim stylu, reszta boska 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Umiesz tak dobrać ubrania, że na prawdę szacun ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo kolorystyka zdjęć i stylizacji :)
    Oj tak, wiatr naprawdę może wkurzyć.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A moim zdaniem wiatr na tej sesji z tobą współpracował :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiatr to największy wróg 😂 Zawsze świetnie dobierasz do siebie ubrania!

    Nasz blog *KLIK*


    OdpowiedzUsuń
  9. Wiatr to wrog blogerow? JA GO KOCHAM! Zawsze swietnie wygladaja powiewajace na kazda strone wlosy! A przynajmniej moze tylko u mnie,ale ja kocham jak swieci slonce i wieje cieply wiatr,ktory u mnie zawsze "swietnie wychodzi na fotkach". Pozdrawiam!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja. Pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja. Pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, tą stylizacją skradłaś moje serce. A zdjęcia są mega dobre, jedne z najlepszych jakie tutaj ostatnio widziałam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no serio, ten wiatr tez tak czesto mi przeszkadzaXDD

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.