5/03/2017

LET'S TALK







Mam na sobie: koszule i golf z Zary, spodnie z Tally Weijl i kolczyki z Forever 21
Dzisiejszy post chciałabym poświęcić krótkiej rozmowie z wami. Mianowicie, mam do was kilka pytań, zanim wprowadzę tutaj wspominane wcześniej zmiany. Po pierwsze zależy mi na regularności i konsekwencji w pisaniu bloga, bo szczerze mówiąc, nigdy tutaj tego nie było. Zależy mi, żeby posty docierały do jak największej grupy odbiorców. Pytanie nr 1 brzmi: Kiedy najczęściej przeglądasz blogi, oglądasz filmiki czy szukasz inspiracji w internecie? Chodzi mi o podanie przynajmniej dwóch dni tygodnia. Kolejnym zagadnieniem są tematy postów. Wiem na pewno, że głównie będą pojawiały się tu zdjęcia stylizacji w plenerze, jednak byłoby zbyt nudno gdyby nie było niczego poza tym. Mam kilka propozycji: drobne sesje w hmm warunkach domowych (?) - coś na zasadzie pseudo editorial'i, inspiracje - zdjęcia pochodzące z innych blogów, pinterest'a czy tumblr'a, sesje artystyczne (tego jeszcze nie było) - zdjęcia, które nie tylko skupiają się na modzie, ale i na fotografii artystycznej i ciekawej kompozycji. Które z nich wam się podobają i chcielibyście je dalej oglądać lub zobaczyć po raz pierwszy? Ostatnimi czasy poruszyłam również poważniejsze tematy - co mnie denerwuje, co o tym myślę, jak powinniśmy postępować itd. Można by nazwać to przemyśleniami. Podoba wam się, kiedy piszę w ten sposób od czasu do czasu?
Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyście udzielili szczerych odpowiedzi na powyższe pytania, bo to w końcu wy tworzycie tą stronę!
Na zakończenie kilka słów o stylizacji. Ostatnio pokusiłam się na nieco zbyt letnie zakupy. Przykładem na to jest koszula, którą połączyłam tutaj z czarnym golfem i podwiniętymi dzwonami. Uwielbiam jej oversize'owy krój i nadruk prosto z lat 90, co czyni ją wyjątkową. Nie mogłam czekać do lata, więc pokazuję wam ją już teraz w wersji zimowej/wiosennej/jesiennej (ciężko stwierdzić po tym, co ostatnio serwuje nam pogoda za oknem). Do tego mój nieodłączny dodatek - kolczyki koła. Jak wam się podoba całość? 

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

15 komentarzy:

  1. Wiadomo, że najwięcej czasu na internet poświęca się w weekend. Inspiracje są zawsze dobrym pomysłem na post, pod warunkiem, że nie są za często. Własne przemyślenia są dobre, ale myślę, że powinnaś zastanowić się nad tematyką bloga i w którą stronę to Ty chciałabyś iść. Zdjęcia i stylizacja świetne :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wole sesje modowe oraz jakieś motywatory.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chetnie zobacze u Ciebie zdjecia Twojego autorstwa i przemyślenia:*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najwięcej czasu na przeglądanie blogów poświęcam w piątki/soboty pod wieczór, chętnie zobaczę więcej edytoriali i sesje artystyczne, a co do tych postów przemyśleniowych, to są fajnym urozmaiceniem :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje ci ta stylizacja, a w tych kolczykach jest ci bardzo do twarzy :)
    Fajne są różnorodne posty, więc dodawaj na co masz akurat ochotę, nie zamykaj się na określone tematyki.
    Ja akurat czędto przeglądam blogi w czwartki, piątki i dalej w weekend :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest świetna! Jeśli chodzi o Twoje pytania to najbardziej podoba mi się pomysł urozmaicenia bloga takimi sesjami artystycznymi i przemyśleniami. A blogosferę przeglądam bardzo różnie, zależy jak czas mi na to pozwoli, jednak zdecydowanie najczęściej piątek, sobota, niedziela ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie! Masz bardzo oryginalny styl :)
    sprz. w rekl 09.05.2017 sprawdzian: zaległy spr z analizy

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula cudowna! widziałyśmy ją ostatnio w sklepie i gdyby Twoje zdjęcia ją zareklamowały kupiłybyśmy ją! Cudownie pozujesz! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i stylizacja.

    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam problem z systematycznością z postami na moim blogu. Jednak ja najczęściej blogi przeglądam w weekendy. Świetna koszula jak i również cała reszta.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam czas na przeglądanie blogów codziennie, ale wieczorem.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje stylizacje<3
    Ubierasz się bardzo oryginalnie i masz świetny styl.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.