5/22/2017

RESTART










Mam na sobie: top z Zaful, spodnie z Bershki, buty Nike huarache i kolczyki z Forever 21
Przyznaję, że ciężko mi ostatnio tutaj do was przyjść. Zapał sprzed egzaminów gdzieś zniknął i ta wielka zmiana ciągnie się w nieskończoność. Zaakceptowałam to i nie wymagam od siebie cudów. Nikogo nie oszukuję, drobnymi krokami posuwam się do przodu i wprowadzam zamierzone cele, nie z dnia na dzień, jak planowałam, ale z tygodnia na tydzień. Co wprowadzam dzisiaj? Cotygodniowy post. Dlaczego tak mało? Zdałam sobie sprawę, że wrzucanie nieudanych zdjęć na siłę nie prowadzi do niczego dobrego. Będę zadowolona, jeśli uda mi się osiągnąć choć taką regularność. Zbliżają się jednak wolne dni i jeśli tylko będzie okazja, mogą pojawić się dwa posty. Tymczasem, mam zamiar dodawać coś tutaj każdej soboty (napisała Julka w poniedziałek), ponieważ wiele z was przegląda blogi właśnie podczas weekendów. Czas pokaże czy dotrzymam obietnicy, ale trzymajcie kciuki!
Skoro zmiany, to zmiany! Stawiam na eksperymenty zarówno w stylizacji, jak i w przeróbce. Tu trochę vintage, tu zwyczajne rozjaśnianie, a gdzie indziej rodem z kliszy filmowej. Jeśli macie swojego faworyta, koniecznie dajcie znać, będzie pojawiał się częściej. W stylizacji jeszcze nigdy tak nie namieszałam. Kratka i koronka? Przecież nie idą w parze, ale skoro mieszać to porządnie. Wiecie co? Uwielbiam ten klimat, taką abstrakcję, którą możemy nosić i wyrażać siebie. Za to kocham modę i nie rozumiem, jak można nazywać takie spojrzenie płytkim. Dla mnie to prawdziwa sztuka i nic poza tym. Chyba rozwinę ten temat w kolejnym wpisie, a na dziś to wszystko, miłego dnia/nocy.

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

8 komentarzy:

  1. Czekam na kolejne posty! Masz wyjątkowy styl, wyróżniasz się - i to jest ekstra :)
    Nie tylko na ulicy, ale nawet na blogach, często można znaleźć bardzo podobne stylizacje. U Ciebie zawsze jest coś ciekawego ;)
    Mam podobne spojrzenie na modę, więc chętnie przeczytam następną notkę :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat tych zdjęć.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko ty lubisz tak mieszać, ja ostatnio połączyłam paski z kratką! :D
    Jeśli chodzi o bloga, świetny!
    Pozdrawiam :)
    http://juliaszymendera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie połączenie mega trafione, trzymam kciuki żeby na blogu wszystko się udawało!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz!

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.