6/19/2017

ME? HERE?










BIAŁE OKULARY - KLIK

Mam na sobie: koszulkę i szorty z Zary oraz kurtkę z Shein.
Aktualnie nie mogę się ruszyć, a od stóp odpłynęła mi już chyba krew i nie, nie leżę w szpitalu. Myślę, że to tylko kolejna oznaka zbliżającego się lata. W celu powyższej sesji pojechałyśmy z dziewczynami na wycieczkę rowerową. Spędzone tam zaledwie pół godziny doprowadziło do nieprzyjemnego spotkania z całą masą komarów. Nie muszę chyba opisywać tragicznej sytuacji moich nóg, które aktualnie 'leczą się' w fenistilu. 
Po wysłuchaniu jakże ciekawej historii z dnia mojego życia, mogę przejść do opisu całego pomysłu na powyższe zdjęcia. Jeśli znacie mojego bloga nie od wczoraj, wiecie, jak przeciwna zwykłam być zdjęciom na tzw. łonie natury. Jeszcze lepiej wiedzą o tym moi 'ludzie od zdjęć', potocznie zwani fotografami (którym dziękuję za odwieczną cierpliwość i poświęcenie, a szczególnie to wczorajsze). Zmiana nastawienia powstała za sprawą inspiracji zdjęciami, ostatnio znanego z 'dobrego oka' Cole'iego Sprouse'a. Nigdy nie pomyślałam, że modę można pokazywać na środku pola czy pod drzewem z kwiatami. Oczywiście zdjęcia na tle wszelkich zniszczeń i opuszczonych budynków pozostaną moimi ulubionymi, jednak cieszę się, że jakoś powoli otwieram się na inne propozycje. 
Przyznam, że trudno było mi dopasować się do powyższego klimatu, jednak aktualnie czuję się zadowolona z utworzonej kompozycji. Kombinacja dżinsów to mój ulubiony sposób na udany totallook. Połączyłam go z kontrowersyjną koszulką w kwiaty, której jakieś pół roku temu, na pewno bym jeszcze nie kupiła (kolejny krok w stronę ZMIAN). Dla przełamania 'natury', dodałam oldschool'owe okulary od Zaful, które możemy zobaczyć teraz na co drugiej blogerce i które mimo wszystko robią kawał dobrej roboty. Jak wam się podoba? 
Na koniec kilka słów o tym, co właśnie skleciłam powyżej. Przepraszam za tak uroczysty i wyniosły ton. Mam dzisiaj niesamowicie ironiczny nastrój, dlatego polecam każdemu wrócić do początku i przeczytać całość z wyolbrzymionym przekąsem. Tymczasem, ja będę się zbierać, trzymajcie się!

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

7 komentarzy:

  1. Pięknie kochana wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne szorty, super denim look

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to, że zdjęcia są duże i wyraźne. Na takie wyprawy polecam spray przeciwko komarom, zawsze po swoich wyjazdach wracałam cała pokąsana przez te "szkodniki", a od jakiegoś czasu, jak użyję sprayu, to jednak liczba ukąszeń tego typu zmalała znacznie. Dobrze, że otwierasz się na nowe możliwości - powodzenia i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz! Ja jeszcze styczności z komarami nie miałam, ale ze słońcem tak...

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszły te zdjęcia, ślicznie wyglądasz!
    O też się wybrałam niedawno na przejażdżkę i wszystko teraz swędzi :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz naprawdę prześlicznie! Nie mogę oderwać wzroku od stylizacji oraz scenerii, w której wykonałaś zdjęcia.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się na zabój w tej stylizacji!
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.