6/04/2017

NEVER ADDED






Ja, ja, ja: Siedzę przed komputerem, umalowana i ubrana w (aby nie zdradzić, co to jest) stylizację do zdjęć, z aparatem leżącym obok, wpatrując się w burzę za oknem. Brak słów.
Dlaczego wszystko wydaje się takie nieidealne? Zaczynając od szkoły, a kończąc na blogu. Strasznie dużo kłamstw i obietnic, które tylko wszystko komplikują. Za dużo oczekiwań, a może za mało pracy i wiary? Ciężko jest odnaleźć jakąś równowagę. "Są rzeczy ważne i ważniejsze"? Tylko co jeśli wszystko jest ważniejsze? Organizacja jakoś nie pomaga, a rezygnacja zdaje się być niewykonalna. Jakoś wmawiam sobie, że to "ogarnę" i jakoś sobie poradzę. Myślę, że jednak do czegoś doszłam, siedząc w tym bałaganie. Rozważania i planowanie zajmują tyle czasu, że zaczyna brakować go na realizację. To jedno ze zdań, z których jestem dumna i których chciałabym się trzymać.
Była mowa o zmianach. Co mogę powiedzieć? Działam. Coś tam ruszam i chociaż w żółwim tempie, to posuwam się do przodu. 
Powyższe zdjęcia miały nie ujrzeć światła dziennego, ale kilka osób namówiło mnie, żeby jednak je pokazać. Spodnie w kratkę i a'la band tee to coś w czym naprawdę dobrze się czuję i co przypomina mi o moich ulubionych latach 90. Dobrze, że je dodałam? 
Jeśli uda mi się dotrzeć do regularności to niedziela zastąpi sobotę.
Nowy snapchat: juliamosinska
Nowa nazwa na instagramie: julamosinska

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Jak dla mnie, dobrze że są! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, cudo, cudo i jeszcze raz cudo! Te zdjęcia są genialne!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz! Uwielbiam twoje stylizacje i pomysły na zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie! Stylizacja jest naprawdę świetna, czekam na kolejne pomysły. Obserwuję!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każdy wpada w taki bałagan czasem :)
    śliczna stylizacja, jak zawsze!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, wierzę że w końcu dasz radę!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że zdecydowałaś się pokazać te zdjęcia :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.