6/12/2017

WHITE SUN










Ciągle coś gadam o tych zmianach, a efektów nie widać. Sobota staje się niedzielą, a potem poniedziałkiem. Jakby to powiedział każdy z nas: "Nervermind". Jeśli jednak należycie do osób wyrozumiałych albo po prostu równie zabieganych, to jakoś to przełkniecie. W każdym razie mój wzrok w ostatnim czasie znacząco się pogorszył, a mianowicie jedno oko przestało nadążać nad drugim. Któregoś dnia doszłam do wniosku, że trudności z przepisywaniem z tablicy z ostatniej ławki wcale nie są normą. Na początku byłam załamana, ale otworzyłam na pintereście tablicę z okularami, które przekonały mnie do siebie i chociaż czekam na soczewki, to czuję się dobrze z tymczasową ZMIANĄ. Co myślicie?
Dzisiejszego posta powinnam była zatytułować "ways to wear...", ponieważ kultowa koszula powtarza się w niewielkim odstępie czasu, jednak aż nadto pomarańczowe słońce i białe detale skłoniły mnie do dość poetyckiego połączenia. Tym razem bardzo chciałam pokazać wam białe spodnie, których szukałam od jakiegoś czasu i ponownie znalazłam w Zarze. Nie mogłam kupić prostych spodni, od zawsze kupowanie basic'ów przychodziło mi z trudnością, dlatego wybrałam te z rozszerzoną nogawką i postrzępionym dołem. Do tego prosty, czarny top, ponieważ nie chciałam stawiać na biały totallook. W celu dodania letniego klimatu, założyłam klapki w kolorze brudnego różu. Nie zapomniałam też o ulubionych kolczykach, bez których się nigdzie nie ruszam. Całość zdecydowanie w moim klimacie. Która część stylizacji to wasz ulubieniec?

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

14 komentarzy:

  1. Te spodnie są świetnie. A może to Twoja figura jest taka super? :D
    Czekam na kolejne posty.:)
    Zapraszam też do mnie :)
    https://smellsliketeenjournal.blogspot.com/2017/06/ej-czekaj-kim-ty-w-ogole-jestes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz! Spodnie i buty są cudowne.
    Bardzo pasują Ci te okulary!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w spodniach z tej stylizacji!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pasują Ci okulary ;)
    A zdjęcia jak zwykle idealnie i oczywiscie pasujace do Styizacji ;D Sama bym się na takie spodnie raczej nie zdecydowala ale do Ciebie pasuja genialnie ;)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną masz urodę. Pasuje idealnie łącznie z figurą. Sama propozycja tej stylizacji będzie idealnie sie spisywać na te najcieplejsze dni. Same proste jeansy damskie z szarpanymi nogawkami ujeły moje serce. Świetne! Zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sesja, podoba mi się ten styl :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo intrygującą urodę, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny look, całość idealnie dobrana <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uroda! Prześliczna jesteś! :) Super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyglądasz w okularach! Buty są śliczne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to dobrałaś!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia mają świetny klimat, spodnie są mega!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega stylizacja ! Pasuje do Ciebie , dodaje charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.