7/20/2017

PORTUGAL MOMENTS















Ostatnio zastanawiało mnie pojęcie idealnych wakacji. W którym momencie możemy uznać je za perfekcyjne, a kiedy czegoś nam jednak brakuje? Dwa banalne słowa dają niesamowicie szeroką skalę poszczególnych opinii, z których każda jedna różni się od poprzedniej. Zaczyna się to od błahostki - Morze czy góry? Później wchodzą w grę wielkie miasta i wsie. Z drugiej strony mawia się, że "Nie ważne gdzie, ważne z kim", co wydaje się prostą i logiczną odpowiedzią, z której skorzysta każdy praktyczny człowiek. Mniejsza część dokładnie się określi, a jeszcze mniejsza stanowczo opowie, jak widzi swoje wymarzone lato. Do czego dążę? Wszystko to skupia się na różnorodności spędzania czasu wśród moich znajomych i zawziętych dyskusji dotyczących tego. Sama zastanawiałam się nad odpowiedzią i nadal nie jestem pewna czy znalazłam to czego szukałam. Przede wszystkim musimy stawić czoła pytaniu - co tak naprawdę nas uszczęśliwia? 
Dla mnie? Każdy krok bosymi stopami po brzegu morza, kiedy fale co chwila zalewają moje ślady jest oznaką prawdziwej radości. Kąpiel w oceanie, po długim spacerze w upale jest naprawdę niesamowita. Rejs statkiem, bryzgająca woda i wyjątkowo wysokie podbitki zawsze potrafią wywołać ogromnie szczery uśmiech. Pływanie w odkrytym basenie po zbyt długim opalaniu lub przedłużonym meczu siatkówki to, jak ulubiona scena w komedii romantycznej. Sztuka odpoczywania może była dla mnie obca, ciężka do zaakceptowania i bezużyteczna, jednak to dla takich chwil warto żyć. Odbieramy z zewnątrz tak wiele bodźców, które w pewien dyskretny sposób pokazują nasz świat w lepszym świetle, mimo że zdążyliśmy już zmieszać go z błotem nie jeden raz. Pomyśleć, że zaczęło się od głupiego pytania w klimacie "jak chcesz spędzić wakacje?". Musimy po prostu zamknąć oczy, rozluźnić się i wyczuć ten moment, a wtedy będziemy wiedzieli, że wokół dzieją się wspaniałe rzeczy...
Tym akcentem kończę mój dzisiejszy wpis i biegnę dalej przeżywać wakacje, jak najlepiej potrafię. 

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

9 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie wymiata! :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie to opisałaś. Uważam tak samo. Takie małe rzeczy,a tak potrafią cieszyć. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Bardzo miło się czytało- wyobrażałam sobie te scenerie z wielkim utęsknieniem, ale mam nadzieję, że w sierpniu to własnie poczuję :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są ! Portugalia jest ekstra, ja w tym roku byłam na Malcie :)

    Zapraszam do siebie :)

    https://www.facebook.com/probeautycorner/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham spędzać czas na plaży, cudowne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Portugalia jest przepiękna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Portugalia to piękne miejsce! Zazdroszczę wyjazdu, musiało być super :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku zdjęcia niczym z tumblr'a... mają w sobie wakacyjną magię, zdecydowanie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.